+38 093 253 65 28 logistic@ktf.com.ua
залишити заявку

Питання та відповіді

КТФ - 4PL-провайдер логістичних послуг. Ми спеціалізуємося на організації доставки сільськогосподарської техніки із США

Чи можна надсилати цьому конкретному американському дилеру гроші за сільгосптехніку/чи працювали ви з ним раніше?

Якщо ви знайшли самостійно дилера, у якого плануєте купити техніку в США, то ми вам повідомимо, чи працювали ми з ним раніше, тобто забирали ми раніше у нього техніку на перевезення. Однак, ми - логістична компанія, ми не можемо гарантувати вам будь-які умови покупки самої техніки, оскільки це ваші стосунки з дилером безпосередньо.

А давайте прорахуємо такий варіант, а якщо так? А може спробувати?

У кожному конкретному випадку ми завжди розглядаємо всі можливі та раціональні варіанти доставки вашої техніки. При мультимодальних перевезеннях важливо брати до уваги, наскільки один етап стикується з наступним.

Які штрафні санкції передбачено за строки постачання?

Світ негабаритних перевезень дуже непередбачуваний, від впливу погодних умов до справності техніки, через яку відбувається перенесення завантаження на наступне судно. На жаль, точні терміни вказати просто неможливо, але орієнтир за транзитним часом у вас буде точно.

Чи потрібно оплачувати за доставку одразу?

Ні, всі умови обговорюються та прописуються в договорі та заявці, але ми були б щасливі, якщо оплату буде здійснено за 5 днів до прибуття вантажу до порту.

А ви гарантуєте транзитний час?

Ні, ми не маємо права гарантувати такі речі, тому що на шляху слідування є порти перевалки (якщо говорити про порти прибуття Одеса та Південний), а також море. Ми можемо Вам запропонувати максимально реалістичні терміни та не обманювати Вас ілюзіями.

Які документи потрібні та що потрібно загалом, щоб Ви розпочали роботу?

Достатньо скан копії інвойсу або будь-яка інформація, за якою відправник зможе ідентифікувати, який вантаж необхідно відвантажити.

А вантаж застрахований, що буде, якщо судно перевернеться?

Всі наші машини, які займаються наземною доставкою по США застраховані. Морський фрахт рекомендуємо страхувати, оскільки базово страховка у ставку фрахту не входить. У нас дуже сильні партнери зі страхування, але вирішувати лише Вам страхувати чи ні. Також, всі наші авто по Європі під СМР страхуванням.

У вас якось все дуже дешево, чи немає обману та прихованих платежів?

Ні, всі додаткові витрати, які можуть виникнути у відкритому доступі, прозорі, і зрозумілі. Наші менеджери заздалегідь повідомлять вас про можливість їх виникнення у випадку, якщо вихідні дані по вантажу відрізнятимуться від фактичних.

Що потрібне для розрахунку ставки?

Найважливіше місто і штат, де знаходиться техніка, модель техніки. Завдяки нашому досвіду нам вже цього достатньо, але якщо брати класичний варіант, то потрібно розуміти вагу, розміри (довжину, висоту, ширину), на спарках або "синглах" одинарних колесах. Якщо у Вас контейнерна доставка, тип контейнера.

А якщо у мене жниварки в різних місцях, як ви їх вантажитимете?

У нас є 3 спеціалізовані склади під сільгосптехніку, ми привеземо все обладнання на склад та завантажимо в контейнер для Вас.

Мені потрібно терміново доставити техніку, як найшвидше все привезти?

По негабаритній техніці насправді все залежить від розкладу судноплавних ліній. Ми заздалегідь виберемо найкраще. Зазвичай через Українські порти вантаж йде в середньому 45-55 днів (порт-порт), якщо необхідна швидкість - веземо через Європейські порти 30-35 днів (від дверей до дверей), але цей варіант коштуватиме орієнтовно на відсотків 20% більше. Час = гроші. На вартість доставки дуже впливає місцезнаходження техніки у США.

Ви ще не працюєте з нами?

Телефонуйте або залишайте заявку, обговоримо чому 😊

+38 093 253 65 28
відправити заявку